• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Från skuldfälla till Framtidstro - Kristdemokraterna attackerar skuldsättning och spelmissbruk.

Sevir87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
18 Februari 2021
Meddelanden
1 969
Mottagna reaktioner
988
Poäng
787
Nu är jag förvisso inte kristen själv och skulle aldrig rösta på ett högerparti men jag vet att ett flertal kristna i min bekantskapskrets har lämnat KD-skutan sen Ebba tog över. Finns nog långt många fler aktivt kristna i Sverige än vad väljarstödet visar.
Jag gillar Ebba men jag röstar inte heller på KD men på hennes block utan gå in på vilket.
Ebba är nog den ända av dom kvinnliga partiledare som jag inte svär högt åt.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 385
Mottagna reaktioner
13 461
Poäng
8 917
Jag gillar Ebba men jag röstar inte heller på KD men på hennes block utan gå in på vilket.
Ebba är nog den ända av dom kvinnliga partiledare som jag inte svär högt åt.

Jag röstar inte heller KD. Aldrig gjort det faktiskt.
 

Doodles

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
4 September 2020
Meddelanden
2 383
Mottagna reaktioner
1 909
Poäng
1 247
Jag gillar Ebba men jag röstar inte heller på KD men på hennes block utan gå in på vilket.
Ebba är nog den ända av dom kvinnliga partiledare som jag inte svär högt åt.
Varför utpeka kvinnliga partiledare?
 

Conrad

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
16 Januari 2019
Meddelanden
181
Mottagna reaktioner
72
Poäng
217
Bra att ta itu med överskuldsättning och spelmissbruk. Sedan tycker jag att Ebba är falsk och otäck och KD står idag (det var annat under Alf Svenssons tid, där snackar vi karisma) för en politik som kanske gynnar lyckade kärnfamiljer (dvs en mamma och pappa som aldrig blir arbetslösa eller sjuka), men knappast de på samhällets botten. Men, alla har sina åsikter. Jag röstar (S) och får mycket skit för det...Men..det är ju inte därför vi är här. Hoppas att den goda stämningen och vårt stöd/hjälp till varandra kan stå i fokus och inte politiska diskussioner.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 385
Mottagna reaktioner
13 461
Poäng
8 917
"Socialdemokraterna tjänar årligen runt 80 miljoner kronor på lottförsäljning, i många fall på ekonomiskt utsatta människor. Under perioden 2014 – 2017 hamnade hela 8 000 människor hos kronofogden för att de inte hade möjlighet att betala sina lotteriskulder till Socialdemokraterna."
 

Petnas

Kunnig medlem
Poäng: 407
Blev medlem
4 Januari 2022
Meddelanden
257
Mottagna reaktioner
213
Poäng
407
Politik är bara käbbel och en möjlighet för våra politiker att ha en inkomst. Den verkliga maktfaktorn i vårt samhälle heter pengar och den faktorn är även våra politiker underordnad. Follow the money....
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp